Thursday, 14 April 2011

PAK NIL !!!

AZNIL HJ NAWAWI 
korang nak taw tak ??
mesti laar nak kann. hahaha
oke. aku jumpe pak nil nie
jeles tak ? jeles tak ? haha
aku jumpe dia kat setiawangsa AU2
kat situ kan pelajar pelajar AF punya kelas
saje saje je nak tgk mcmn dowg blaja
aku dgn girlfie aku dpt tgk live taw
korang pon kne pegi setiawangsa nie
aku sebenarnya tak minat sgt dgn AF nie tp saje saje nak tgk dowg
dapat laak bergamba dgn pak nil nie
dia tak sombong lgsg
AKU SUKE ! AKU SUKE ! 
 nie gamba aku dgn PAK NIL
aku jadi malu malu taik kambing laak 
hahaha 
nie girlfie aku dgn PAK NIL
pak nil sampai bagi keutamaan kat girlfie aku sowg nie
kan kan kan aten ? :)

SEBELUM pegi setiawangsa
kitaorang jalan jalan kat wangsa walk
BERKARAOKE
BERMAKAN MAKAN di restoran rotiboy


ps: jgn tiru aksi ini dirumah 
ha! tgk ar aku makan mcmn
buruk perangai ! hahaha
tapi tyme nie aku kelaparan
penat melalak , mkn laar jawabnya lps tue
hehehe

lps tue , kitaorang pegi laar bersiar siar tawaf wangsa walk tue
hahaha 
takde keje sampai snapsnap picture pon ntah pape 

mcm nie pon jadi laah haha
takpe takpe
yang penting GIRLFIE aku mmg sporting abis !! 
next tyme kite hangout lagi kay sayang sayang :)

suda penat berjalan , mau tido laar
gdnyte everybody ^^_
bubye <3